berilkayapiskin Merhaba annelerim, ramazanda oruç tutmayı düşünüyomusunuz? Ben 10 haftalığım 2.5 aylık o yüzden napıcağımı şaşırdım 🤰👼🏼
Papatyanaz berilkayapiskin bizde 23 haftaliğiz tutmayı düşünmüyorum cnm hem bebek açısından hemde çok acıkıyorum tansiyonum düşüyor gibi oluyor
melekmommm berilkayapiskin bende 11 haftalığım bugün dedim ki kendimi deneyeyim yok bacım elim ayağım boşaldı dürümler yemekler gömdüm yan yattım şimdi 😂
cokkasmabeabi berilkayapiskin 12 haftaligim tuttum bugün. Normalde tansiyon sorunum var açlıktan gözüm karariyor ama sahuru sıkı yapınca sorun olmadı.
Zorrrannelik Bunda zaten tutamam 7 ayligiz sorunlar çok önceki gebeliginde daha aynı sene gibiydim O haftalardaydim doktor onermedi tabi sen bilirsin bir tutup iki tutmayabilir dün kendin ve bebeğine göre ayarla