Kucukprens2 4 kere serum verildi 2 kutu antibiyotik bitirdim düzeliyorum tekrar aynı oluyorum . Doğumun yakın normal için bekliyoruz ama ne halim var ne de doğumdan sonra ne yapacam bilemiyorum benden ona bulaşırsa daha sıkıntı önerisi olan var mı ?
Pinarbek Kucukprens2 valla bende Sıcak su torbasıyla terleyerek kurtuldum 26haftalıktım bir daha hasta olursam direk sucak su torbası
hilal3407 Kucukprens2 içiliyor günde 2 bardağı aşmamaya dikkat ediyorum. Ben de gribim benim de geçecek gibi olup geri geliyor. Hepinize geçmiş olsun 🌿