Queen2 Kızlar doktor bebeğin eşi çok aşağda bebek kendiside baş aşağda dedi ilk gebeliğim 34 haftada erken doğdu bundada öyle bişey olurmu ne yapmam lazım başınıza böyle bişey geldimi doktor pek bişey demedi
tubimom Queen2 Queen2 olabilir benimde öyleydi henüz 18 haftalık sürekli tuvaletteyim yine aşağıda dikkat edin erken doğuma karşı
tubimom Queen2 normalde son haftalarda daha çok olur ben hareketlerini hep aşağıda hissediyorum baskı yaptığı için büyük ihtimalle