Yakut16 Kızlar sabh erken gebelik testi yaptım yine negatif çıktı adette 1 gün kaldi benim gibi olan var mı sonra pozitif çıkan
uzlet Yakut16 canım inşallah pozitif görürsün ben ilk gebeliğimi galiba 13 gün dü Yanılmıyorsam silik çizgi ile öğrenmiştim Geç döllenme de olabilir adet tarihinin geçmesini bekle ve direk Kan Ver bence
kardelennn1 Yakut16 benimde adetim normalde yarın bakalım ne olacak ağrım var iştahım çok açıldı ve uyuma isteği geliyor yumurtalamamın 14. günündeyim
Yakut16 uzlet geçen ay kimyasal gebelik geçirdim bu ay çok umutluyum bütün belirtileri var ondan çok umutluyim dua edin 🤲 inşallah vardır canim
tubisssen Yakut16 kimyalsal gebelikte adetiniz ne kadar sürdü? Herhangi bir ilaç verdiler mi? Şu an bende kimyalsal gebelik geçiriyorum adet gibi atıyorum kanı
Yakut16 tubisssen gebelik değeri o olunca adet oluyorsun birqz sancı oluyir canım bide benim aşırı bı belim ağrıdı yoğun adet oldum pıhtıli adet oldum
tubisssen Yakut16 bnmde belim aşırı ağrıyor kasıklarım da aynen. Tekrar betama baktırmadım ama düşmüştür herhalde betam