Lina-Annesi Yesraan canimmm camın önüne tutun bebegi. Gün ışığını alsin bütün gün.. sık sık emzirme geçer insllh geçmiş olsunn
Mervetnl Kızlar bebeğim 20 günlük hala gözlerinde hafif sarılığı var sütüm yetmiyor mamayla besliyorum geçen cmt doktora gittik doktor sadece başında kalmış demişti ama korktumda. Yaşayan var mı?
yinehamile Yesraan benim kızımın da 3. Gün sarılık 13 veya 14 çıkmıştı, şehir hastanesindeydim bir gece fototerapi vermişlerdi ama kızımı götürmediler fototerapi cihazını odaya getirip benim yanımda ışık vermişlerdi