Umutlu_mom Anadolu hastanesinde doğum yapanlar deneyimleri paylaşabilirler mi ? Nasıl geçti, kaç gün hastanede kaldınız, hastanenin verdiği şeyler var mı ve ne kadar ödeme gerçekleştirdiniz ?
Umutlu_mom birannis_ geçen ay sorduğumuzda 13,500 demişlerdi yüzde 40 artışı uygularlarsa 19 bin gibi olacak umarım o kadar artış olmaz yoksa hastaneyi değiştirmek zorunda kalacağım
birannis_ Umutlu_mom valla bende aynı düşüncedeyim sanırım medstar bu konuda en uygunu yarın fiyat bilgisi alacağım orayla alakalı eğer daha uygun ise bende murat Doruğa gecicem aklımda o var da Anadolu hastanesi her ay kafasına göre zam mı uyguluyor ben onu anlamadım 🤔
birannis_ Umutlu_mom siz geçen ay fiyat sormussunuz ben bugün fiyat sordum 15 bin dediler her ay zam mı uyguluyor saçma yani
Umutlu_mom birannis_ ben de orayı düşünmeye başladım ama ben sezeryan istiyorum isteğe bağlı sezeryan yaparlar mı o tedirgin ediyor benim
birannis_ Umutlu_mom özel hastanelerde isteğe bağlı sezeryan yapılıyor gideceğiniz doktorda anlayışlı olur diye düşünüyorum yani bir sorun olmaz bence
birannis_ Umutlu_mom evet ben yorumu senin sonradan farkettim geçen ay 13 buçuk deyince bugün bn sordum yani her ay zam yapmak gerçekten çok saçma belki önümüzdeki ay 20bin diyecekler çok fazla yani abartı Bir rakam
Umutlu_mom birannis_ inşallah olmaz çok az kaldı 32. Haftadayım bu kadar artış olacağını bilseydim Anadolu hastanesine hiç başlamazdım
birannis_ Umutlu_mom valla ben 17hafta olmak üzereyim ki ben doğum yapasiya sanırım 25 bini görür belki geçer eğer niyetiniz değiştirmekse bir an önce değiştirin gerçekten yazık günah yani ki ben ilk doğumumu medstar topçular da yaptım gerçekten çok güzel bir hastane ebeler de çok iyiydi yani Anadolu’ya vereceğim parayı çocuklarıma birşeyler alırım çok abartılı Bir rakam
Umutlu_mom birannis_ haklısınız bende öyle düşünüyorum Murat doruk için normal doğum yanlısı deniliyor sezeryan yapmayı kabul eder mi gidip görüşmek lazım
birannis_ Umutlu_mom evet bende öyle duydum ama anlayışla karşılayacağını düşünüyorum ama normalden korkmayın ben ilk oğluma normal doğum yaptım ağrısız çok güzel çok rahat doğum geçirdim yani korkuldugu gibi hiçbir şey yok çok rahat toparladım tabi tercih sizin bn sadece tavsiye ederim 😊🌸
Umutlu_mom birannis_ benim bebeğim tüp bebek biraz zor oldu normal doğumda kötü bir şey olur diye korkuyorum o yüzden sezeryan istiyorum
birannis_ Kalbini ferah tut kötü düşünme eminim doktor ona gore bir yönlendirme yapar inşallah rabbim kalbine göre versin 🌸🙏