nurgulbayr Kızlar yatak odası takımı yenilicem yaza doğru ama hala içime sinen bişey bulamadım kendi kullandığınız veya beğendiğiniz marka model söyleyebilir misiniz
Sevilay_1 nurgulbayr vivenseye bakın derim güzel modeller var bazalı alın derim ben başta neden bazalı aldım diye içim içimi yiyordu iyikide öyle almışım
Emineedrk nurgulbayr benim yatak odam şuan bembeyaz beyaz çok ferah duruyor odanın rengini açıyor sanki 😂
Aynenkanka nurgulbayr biz de evlenirken kapitoneli kocaman başlığı olan ağır bir oda almıştık ama kendimizi hiç o eşyalara ait hissedemedik 1 ay geçmeden ikea ya gittik malm serisinin karyola komodin ve şifonyerini aldık çok ferah oldu içimiz açıldı tavsiye ederim 🥰
nurgulbayr benkendall Şimdiki kullandığım zevkime hiç uymuyo ne kafayla öyle bişey almışım bilmiyorum :D oymalı işlemeli bi modeli var sadeleşmek istiyorum
benkendall benkendall Zamanında bende yaptım o hatayı insanın zevki zamanla değişiyo işte :) Enza Home tavsiye ederim beğeneceğin modeller var bende oradan aldım geçen sene
benkendall nurgulbayr Bendeki bu bak link atayım direkt https://www.enzahome.com.tr/cordell-yatak-odasi-20071033/ bu işte
nurgulbayr aslihaninannesi Gördümm ödül de almış bu model ama ödülü hak ediyo cidden baya baya iyiymiş tam aklımdaki gibi işte rengi modeli vs