Kızlar 38 haftanın içindeyim, hamileliğim boyunca akımtım hiç bitmedi ama iki gündür de sıvı şeklinde şeffaf az az akıntım geliyor sanki idrarımı kaçırmışım gibi kilodum ıslak oluyor,kokusuz.sizde de aynı durumlar oldu mu? Kime sorsam normal diyor. Bu arada idrar yolumda enfeksiyonum var antibiyotik kullanıyorum.