Bugün hsg çektirdim. Sonuç evrağı elime ulaşmadı ama doktor her şey normal dedi. Sedyeden kaşkınca çarşafta biraz kan gördüm. Bu kanama normal mi? Ayrıca kanamam yarın da devam ederse orucum sayılmaz mı yoksa adet olmadığı için oruç tutabilir miyim ?