tubimom ben bilmediğim için ilk wee baby nin almıştık aceleye geldi yoğun bakım sürecimiz oldu çıkınca meme ucum olmadığı için silikon uçla emdi tam çekemedi sarılık oldu mama başladı doktor kilo alımı düşük diye eşim eczaneden alıp geldi direk akışa falan bakmadım ama hızlıydı ve şekli de diğerlerine göre çok farklıydı uç kısmı memeyi reddetmeye başladı burda uygulamada biberon başlığına denk geldim lansinoh öneriyordu herkes aldım memeye geri döndü oğlum akış ayına uygun olunca birde şekli yakın olunca cam kırılır diye tercih etmedim zaten yıkamaya kaynatmaya dikkat ettiğiniz sürece hiç kokusu falan olmadı