serpil1baby Ezgikiran 2. Saat birazcık yüksek çıkmış doktor yediklerine biraz daha dikkat et der diyetisyen önermez bence🙋🏼♀️
Ezgikiran myangelson evet daha gosteremedm yarin göstericem sonuclari ama banada yuksek geldi referans degeri yazmiyor
serpil1baby Ezgikiran yok etkilemz canım üzerinden saatler geçiyor sabah yaptınız zaten yüklemeyi etkilememiştir. Ama diyetisyen önermez hamur işi tatlı falan çok yeme der en fazla👍🏻