Senay1 ben oğlumu 30 haftada erken doğum ile dünyaya getirdim. Suyum fazlaydı, doktor anlamamış rahim boyum 22. haftada kısalmaya başlamış tabi tedbir alınmadı. Ben hala bilmiyorum hangisi yüzünden erken doğdu ama bu da onun gibi olacak diye bir şey yok dendi. Risklisin dendi. Serklaj lazım dendi. Yatman lazım kalkma sakın dendi. Bugüne gelene kadar baya bir zorlandım psikolojik olarak yani. Şimdi de ayağa kalkınca sertleşiyor resmen baskı yapıyor dediğimde sıkıntı yok normal dediler. Artık ne yapayım inanıyorum. Şuan ama ayağa kalkamıyorum, işyerinde oturuyor olmama rağmen uzanamadığım için aşırı yorulmuş ve bitkin halde eve geliyorum. Dik yürüyemiyorum resmen. Son iki haftam. Sonra izne çıkacağım. İple çekiyorum yani en azından yatarım diye. Korku stres en büyük düşman sonuçta.