_gndz25 Kızlar bu cumartesi günü detaylı ultrosonum var Muayeneye devlete gidiyorum detaylıya özele gitmek istedim ilk gebeliğim devlette yaptırdıgım tahlil sonuclarını vs herhangi bişey götürmem gerekiyo mu gidenler yardımcı olur musunuz ?