Kızlar burdan alışveriş yapan varmı kalıpları bir tık küçük geldi gözüme . Hediye bir kaç parça geldi 3-6 ay alınmış ama kısa kol tulum tarzı giydirebilirmiyim acaba yoksa büyük mü gelir diye düşünüyorum 1-3 ay ile değiştirmeyi düşünüyorum ama dediğim gibi kalıpları biraz küçük geldi gözüme