@Adapte34 geç gitmeniz iyi olur tabiki ben yanlış yaptım 11 hafta küsürdü çok büyük para verdim bi özele gittim o bana direk ama kız bu kesin kız ama bir şey sakın alma kesinse neden almıcam dedim bilen bi doktordu en son 1 ay önce gelinimize bakmıştı erkek demişti hep tanıdıklarımı gönderdim benden bi beklentiyemi girdi hani gelinimizden haber aldık bi hediye falan bana çok tavırlı kaba şekilde davrandı balon alıcam patlatmak için dedim al sen bilirsin sonra mavi patlama olmasın dedi sonra 12 haftada başka özele gittim erkek bebek bu dedi sonra kız diyene kontrolüm vardı hayır asla kız dedi ama alma eşya diyor o yüzden vazgeçtim bende detaylıyı yada 16 haftada zeynepkamile gidicem özel bile olsa kaba davranış gördüm çok zoruma gitti