Likayolcusu yagmur50 ne kadar güzeell 🥹🥹 bende ikizlere gebeyim o kadar çok masraf varki bunlara bütçe ayıramıyorum 🥲🥲
Gumus25 yagmur50 ayy çok güzel olmuş bizimde kızımız olacak ve Aysima koymayı düşünüyoruz ismini görünce heyecanlandım bende böyle bir şey görüp beğenmiştim 💗💗 nereye yaptırdınız acaba
yagmur50 Premsesssprenss instagramdan cikolatamadeni sayfasına yatırdım 150 tanesini 300 e kargo ücretsiz kolonya şişesi hediyeli tadı çok güzel çikolataların tavsiye ederim
yagmur50 Gumus25 yaa ne tesadüf teşekkür ederizz instagramdan cikolatamadeni sayfasına yaptırdım canım tavsiye ederim çikolatalar lezzetli
yagmur50 minikdugm3 tadında tereddütlüydüm ve benim için çok önemliydi neyseki çok güzel geldi lezzetli bayağı 2 tane şimdiden eksildi 🤭