damlaguneyerii Kızlar 4 aylık hamileyim. Kendimi çok halsiz mutsuz hissediyorum hiç bi sey yapmak istemiyorum keyifsizim ağlamak istiyorum. Hormonlardan mı bilmiyorum. Böyle bisey yaşayan var mi?