Zorrrannelik Kolesterol :302 Ldl kolesterol ;179.2 HDL kolesterol; 67 Glukoz ( açlık kan şekeri ) : 68 mg Trigleserid ; 279 Antistiroplezin ; 229 Demir bağlama ; 441 Kızlar daha doktora görüşmedim danışmanım anlayan veyahut hemşire vs olan varmı acaba 🙄
Crnryyn01 Zorrrannelik birtek kolesterol yüksek. Genelde de oluyor ama yine de dikkat. Yağlı şeyler pek yemeyin
Pamuk Esraliiii Benim ldl kolesterol yuksek çıktı ilac veremiyoruz sıkı diyet yapman gerek tansiyonun yükselir bu kolestrolle dedi dün dahiliye doktoru.
Pamuk Esraliiii Bi hamile kaldım kolesterol seker😂Ne ararsan var bende kafam kalkmıyor,gebelikten sonra geçer dedi doktor insallah öyle olur
Esraliiii Pamuk ya gebelik şekeri mi bebeğiniz ileri mi haftası gelişim olrak kolesterol yüksek olunca bebek kilolu oluyor demsiti sağlık ocağındaki ebe
Pamuk Zorrrannelik Aynen ondan oluyor benim tansiyonum normal ama gebelik şekeri bide hafif kolesterol çıktı çarpıntı hem gebelikten vücudun fazla kan pompalamasindan hemde kolesterolden dedi.Tabiki doktorun daha iyi bilir.Ilerde tansiyon için önlem aldı coraspin verdi❣️
Pamuk Esraliiii Canim ben 18ekimde hamile kalmadan önce doktora gitmiştim şekerim herseyim çok güzeldi.Sonra kürtaj oldum çok zor günler geçirdim.Yine tahlilleri temiz çıktı.Buna hamile kaldım 8. Haftadan sonra şekerim yükselmeye başladı esimin cihaziyla evde olcerken anladim normalde hep dusuk cikardi.14. Haftadayim doktorum dediki seker hastası değilsin gebelik tetiklemis dedi.
Zorrrannelik Pamuk Seker çıkmadı ama Baya sıkıntı yaşıyorum baş donmeside eklendi bı haftadır daha doktora gitmedim sonuçlardan sonra baklaim ne dicek
Zorrrannelik Pamuk Amin kuzum inşallah hepimiz ♥️Ewet çaresi var ama dogrud üzgün ilglenseler keşke inamirmisin haftada bir hastanedeyim protein kaçağı diyolar hcbisey acillamiyolar vermiyorlar şuna dikkat et vs bilgi vermiyolar bir doguraydim🥴🥺
Pamuk Zorrrannelik Malesef bazı doktorlar öyle ben iyi doktor bulana kadar çok doktor gezdim.Siddetli bag ağrısı bas dönmesi ense ağrısı neler çekiyorum.