Ben tutacağım canım bütün değerlerim düşük ama bebişe bir zararı yok emin olabilirsin daha çok küçük senin sahurda içtiğin 1 bardak süt bile ona bütün gün yeter. Aramızda 1 hafta var. Ben tutmayı düşünüyorum. Eğer çok zorlarsa tutma tabiki Rabbim biliyor nasıl olsa 🥰