Smedine01 Yaklasik 3 haftadir halsizim fakat simdi dahada ilerledi 18 haftalik hamileyim uykum var surekli ve bugun yerimden kalkamiyorum mide bulantisi bas agrisi ve halsizlik var, bunlar normal mi yasayan varmi
Lina-Buglem1 Smedine01 valla bende 13 Haftalıgım kızımda boyle biseyim yokdu suan siz gibiyim hic kalkasım yol yataga yapısıom sanki
Melo-fndkc Smedine01 ay benim bütün kan değerlerim yerindeydi ben de aynıydım. Ama çok bulantım kusmam vardı o da psikolojik olarak yatağa yapıştırmıştı. 24 haftalık oldum ilk uyandığımda hala halsizim yataktan çıkasım yok ama geceye doğru oy oy enerji patlaması yaşıyorum uyayamıyorum 🤣
Seherak Smedine01 o haftalarda bende aynıydım 5 ay çok şiddetli kusmalar yaşayınca değerlerim dibe vurmuştu kan değerlerınıze baktırın benım yıllardır b12 sorunum var ve kansızlık çıktı gebelıkte iğne ve ilaç kullanıyorum 35+4üm halen normale dönmüş değil
Gulonuz Smedine01 valla bende 13 haftalığım ama yataktan çıkmaya üşeniyorum halsizim içimden bir şey yapmak gelmiyor mecbur herşeyi ypıyorum çünkü 16 aylık oğlum var 😄
Smedine01 Melo-fndkc gercekten oyle aksam olunca diriliyorum ama sabah yok yani siginamiyorum yerime ya
Smedine01 Seherak ayin 9 unda doktorum kan degerlerime bakti ve normal herseyin guzel dedi acikcasi ben bi kan ilaci kullaniyorum doktorum verdi adi ferro sanol bunu ictikten sonra kötüleşiyorum galiba bu etken yapiyor beni
Seherak Smedine01 bu ilacı bana da vermişti içebıldıysenız iyi ben bi tane içip bütün eve kustum anında değiştik asla kullanamadım ferrum kullanıyorum kesınlıkle çok değişik bi ilaç onla ilgilidir
tasknozge288 Smedine01 bulantı ilacı kullanıyor musun prilam mesela bende 17haftalık hamileyim bende halsizim b12 benimde düşük ama prilam kullanmıştım o bana dokundu yerimden kalkamıyordum onu içince