Sirincili Regl dönemine 11 gün var ama merak ediyorum hamile miyim diye😕 bi yandan yok çıkmaz diyorum bi yandan gidip test almak istiyorum. Bu kadar erken test yapan var mı😂
yesimmmmm Sirincili ortalama bu aralar döllenme oluyo canım zaten. Biraz erken, ya sabır deyip bekle. Rabbim gönlüne göre versin
Deletedmom429 Sirincili canm bende snn gbydim ve dort gnm kaldi suan regliye beklemdhm Isrrla yapmiorm test fln bes aydr yptm olmdi bu sfrde adetimi gecmesni bekliyorum 😁
Sirincili yesimmmmm amin canım, çok niyetlenmiyorum ama Rabbim eksikliğini göstermesin bu duygunun 😍 biraz daha bekleyeyim o halde♥️
Sirincili Deletedmom429 galiba en güvenilir olanı regl gecikmesini beklemek canım inşallah pozitif sonuçlar alırız♥️
Deletedmom429 Sirincili amin canim insallah ya ovulasybla denedik bu ay bakalm oda olmzsa esimi gtrcem bnde bsy ckmdi bide o bakinsin bakalm snra saldim cayira mevlam kayira yaprs napalim dha ugrsmicm😂