Nadiss Kızlar selamlar 4 haftalık hamileyim kahve tüketimi sizce nasıl olmalı? Çay kahve nescafe vs. Çok seviyorum ama içmeye korkuyorumm
Elis-im Nadiss Valla gebeliğin başından beri 2 fincan ortalama içiyorum. Öncesinde 4.5 filncandı. 🤷🏽♀️😌
3kuzuAnnesiyim Nadiss ben en basindan beri cayida kayveyide cok iciorum bebegimde böbrek genislemesi cikti sebebi olsbiliyormus diye okudum:/
Yazmelegi_ Nadiss günde 1 tne Türk kahvesi ideal bence nescafe de hafta da yada ayda bir çok canım isterse içiyorum çay da sadece kahvaltıda içiyorum sevmediğim icin
ArvenMom Nadiss doktorunuza sorup bilgi alın biz ne söylesek yanlış olur canım ben günde 2 fincan yada tek kupa şeklinde her kahveyi içiyorum ama bı kişiden kişiye değişir birde haftan çok küçük dikkatli olmalısın 🥰
Elis-im Nadiss Korkacak birşey yok bence abartmadıkça içip rahatlayın. 😌😉 canınız isteyip bunalıma girmektense🙌👍
Moommyyy Bende günde bir tane türk kahvesi içiyorum canım çektikçe bazen fazlasınıda istiyorum ama içmiyorum işte , bir tanesi zararlı mıdır bilemiyorum
Elifeski22 Nadiss doktoruna sormalısın herkesin ki farklı olabilir benimki 1-2 fincan içebilirsin demişti
boygirlmom Nadiss benim doktorum 1 fincan kahve 2-3 bardak cay demisti. Ben cay sevmiyorum icmiyorum. Gunde bir fincan normal kahve iciyorum kesin, canim cok istediginde de kafeinsiz turk kahvesi iciyorum 😍
Demetugur Nadiss bana kahve Nescafe yasak dedi çayda bı bardak günde ama içmesen daha iyi dedi bende arada çay iciyorum ama Nescafe türk kahvesi hiç icmiyorum…türk kahvesi aşığıyım oysaki