Kucukcicek61 Kızlar selam bu ikinci doğumum olacak nasipse haziran ayinda. Bu doğumda yalnız olacağım hastanede eşim refakat edecek. Hakeza eve döndüğümüzde de yalnız devam edeceğiz. Sizden sorum ben hastanedeyken arayıp bana şunu getir şunu pişir diyecek kimse yok. Bende yanımda o yüzden temkinli olmak istiyorum. İlk doğumda pek hatırlamıyorum ama stresten üzüntüden direk sütüm azalmıştı zaten. Aynı hatayı yapmak istemiyorum. Her bakımdan rahat olayım, neler götürmemi tavsiye edersiniz. Normal doğum nasipse
DeustchBurcu Kucukcicek61 kayısı hoşafı yapıp götürebilirsin canım bi de ben hastane yemekleriyle doymadığım için poğaça götürmüştüm🤭
Eemoom Kucukcicek61 tatlı şeyler bence. Ben bişey götürmemiştim. Ama doğumdan çıkar çıkmaz eşim hemen gidip bir kaç çeşit tatlı yemek falan yaptırmıştı. Teyzemde vişne suyu almış. Süt yapıyormuş sanırım. Onları tüketmiştim. Kayısı hoşafı da iyi oluyor. Hem süt yapıyor hem de tuvalete çıkmanıza yardımcı olur
Kucukcicek61 DeustchBurcu Sezeryan olmadığı için kayısı hoşafına gerek olur mu bilmiyorum. İllaki bi ev yapımı içecek götürürüm sıcak olur süte destek olur tabi. Tok tutmak için yemek tarzı ne olabilir
Yaseminkadir Aynen kayısı hoşafı,helva ,tahinli kurabiye, rezene sıcak suyun içine atıp demleyebilirsin,poğaça ,üzüm
Kucukcicek61 Yaseminkadir yanıma direk anne çayı almayı düşünüyorum hastanede doğumdan sonra içmeye başlayacağım sütüm cok fazla olmuyor çünkü
DeustchBurcu Kucukcicek61 sezaryen olman şart değil ki hoşaf süt arttırsın diye içilir🌸 bi de belki bi sıcak çorbaya ihtiyaç duyarsın
Yaseminkadir Kucukcicek61 ozamn tavuk pilav 😂😂 etli biber dolması,içli köfte,köfte patates kızartması