Dilekbyzt bebeğin gelişimi için pek önerilmiyo saatlerce aç olmak ilaç kullananlar illa vardır riske atmamak lazım tansiyon düşüklüğü bayılmalar olabilir önceliğimiz bebişlerin sağlığı 30 haftaya giricem tutmayı çok isterdim ama ilaç kullanıyorum tansiyon düşüklüğü de yaşıyorum allah tekrar nasip ederse seneye tutucam inşallah 🥰