Hamile_Teacher Yani canım ben dil kursuna yazılmıştım,perşembe ve pazartesi günleri oraya gidiyordum,sonra yürüyüşe çıkıyorum,ailem ile görüşüyorum,arkadaşlarım ile çıkıyorum,önceden planladığım için sıkıcı olmuyor hafta sonu ise eşim ile plan yapıyoruz,cumartesi akşamları sohbete gidiyoruz pazar günü ise hava güzel ise pikniğe hava kötü ise temizlik :) tv keyfi,Şuan 34+0 haftalık olduk genellikle parka yürüyüşe çıkıyorum ilk 3 ay lekelenme ile evde kaldım bunaldım resmen nefes alamıyordum..