zipzipbebek bir kaç gün önce aynı soruyu bende sordum ikinci bebeğim fakat kızımda bu aylarda hareketlerine dair bisey hatırlamıyorum o yüzden endiselenmistim ters bi durum mu var birde kanamam var acaba o yüzden mi böyle hissediyorum demiştim meğer normalmiş hiçbir sıkıntı yokmuş sizde rahat olun korkmayın bende 24 haftaligim