Kizlar daha once 1 gebelik kaybim var. Turner sendromu sebebiyle 13 haftalikken sonladirma oldu. suan tekrar hamileyim 12 haftalik 11 haftalikken ikili test normal cikti ama icim icimi yiyor. Heran kaybetme korkuysu yasiyorum. Gene ayni seyleri yasarmiyim dye korkuyorum. Her dk ultrasona girip vucudunde odem varmi bisey var mi diye bakmak istiyorum. Dertlesmek istedim oyle…