16+5 im bugün kontrolüm vardı. Doktorum sağ bobrekte genişleme gördüğünü ama erkek bebeklerde görülebileceğini söyledi takibe alalım dedi 20 gun sonraya randevu verdi . Benim anne tarafımda genetik böbrek rahatsızlığı var bi endişe ettim . Böyle olup sonradan düzelen varmı.