mother2 Kizlar beni bilen bilir ben 13 subatta kurtaj oldum 13 martta doktor kontolunde rahim kalinligi 15mm cikmisti ve test yaptim ve cikti hemen iminci cizgi sizde bakarmsiniz
ysmnkrc mother2 kuzum ya rabbim yüzümüze baktı çok şükür 🤲🏻 Biran önce kan ver netleşsin çizgi burdayım diyor zaten :) sağlıkla geldin bebişimiz 💗
sumeyyeee_ mother2 silik çıkmış bence testi tekrarlayın ama üzerinden birkaç gün geçtikten sonra☺️ sonrasında da kan testi verin.
Pptyaa Bencede var gibi hayırlı olsun kürtajdan sonra 1 ay içinde beta düşüyor senin tekrar yükselmiş
Kyy01 Değerin sıfıra inmiş miydi HCG hormonu bı sure daha vücutta kalıyor çünkü hakkınızda hayırlısı olsun
Rinaa mother2 hayirli olsun cok insallah saglikla kucagina alirsin🫶 kurtajdan ne kadar sure sonra sifirlanmisti? Benim 15 gun oldu ama kaset testte hala silik cizgi cikiyor