Zamaneanne Kızlar dün idrar testi yaptım ve hamile olduğumu öğrendim yarın da, oruç başliyor. Ne yapmam konusunda kararsızım yarın doktor a randevu aldım oruç tutup tutmama durumunu soracağım ama ilk hafta olduğu için tutsam sorun olur mu acaba ya🥺
Pnr_KMRC1 Zamaneanne doktorunuza sormanız en iyisi tahlillere falan bakar ona göre söyler ben tutamıcam gebeliği tansiyon düşüklüğüyle öğrendim hepte tansiyonum düşük iki saat bir şey yemesem tansiyon 7/5 e düşüyor 😔
beyzacmvrc Zamaneanne ilk haftalar bebek annedeki depoyu kullaniyomus yani yediklerin ona gitmeye daha baslamiyo diye biliyorum bence mide bulantısı olmazsa tutabilirsin ilaç saatlerini ayarlayıp da. Yine seni yanlış yönlendirmeyeyim doktorq danış bi Benim ilk haftalarim olsa tutardım ama 27. Haftamdayim tam bebeğimin hızlı kilo alacağı zamanlar yani o yüzden tutamicam malesef sonra kaza yapacağım inşallah
Elitopatra25 Zamaneanne ilk haftalarda benim haberim yoktu gebe olduğumdan tuttum bir hafta hiç bir sorun olmadı yani şuan daha embiriyo o senin yemekle yapada yememekle bir alakası yok tutsanda şimdilik bişe olmaz ama ileriki haftalar için birşey diyemem
cansualtikulac Folik asit içmiyorsan ona başlatabilir içinde can taşıdığın için telafisini tutabilirsin yeterli beslenmemiz gerekiyor bu süreçte bende 5 haftalık hamileyim
Zamaneanne cansualtikulac yok canım folik asit kullanmıyordum o yüzden direk, randevu alıp bir gideyim dedim
Ezgi91 Merhaba ben de yeni hamile olduğumu öğrendim dün doktora gittim sonucu netleştirmek için kan tahlilim de pozitif çıktı oruç tutup tutamayacağımı sordum kendisi önermediklerini kan değerlerinin düşebileceğini iletti ben de o yüzden tutmamaya karar verdim ilk 3 ay bebek için çok önemli riske atılmamalı bence
Zamaneanne Ezgi91 Anladım bende ilk haftalar olduğu için tereddüt ettim. teşekür ederim sağlikla alırsınoz kucağınıza inşallah 😊
Zeyneb_mihrap76 10 haftalık hamileyim bugün denemek amaçlı tuttum çok şükür şuan bi acıkma veya kötü bir durum olmadı Bence doktor müsade ediyorsa deneyebilirsiniz tutamayacak gibi olursanız telafisini yaparsınız ben genelde suya dayanamıyorum günlük su içme kotası bende fazla ama şuanlık su da istemiyor vücudum🙂
beyzacmvrc Fatmanur8 doktorun daha iyi bilir canım 3 ayı doldurmussun artık ne der bilmiyorum deneyebilirsin bir iki gün baktın zorluyo bırak Ben bile denemek istiyorum ama çevremdekiler çok kiziyo eşim falan hele bişey olur bayilirsin diye 🙄 kaza yapicam mecburen zaten sağ böbrektw genişleme başlamıs bende çok su içmem gerekiyor içmediğim zmaan çok ağrı yapıyor o sebeple de zorlanicagim için tutamıcam 27. Haftam bide bebeğin tam kilo alım zamanı
Fatmanur8 beyzacmvrc doktor tutabilirsen tut dedi de bende kusma var kusmada oruç bozuyormuş galiba kimisi de bozmaz diyor arada kaldım ama tutmak istiyorum tutabilirsem
beyzacmvrc Fatmanur8 bir hocaya danış canım 12. Haftadan sonra kusman azalmaya başlar belki ikinci haftasında tutarsın Ağız dolusu kusmak orucu bozar ama acaba seninki özür sayilir mi bilmiyorum Ama kusuyosan da sahur da Yedigin ictigin gidecek yani zorlayabilir seni kusuyosan
Zamaneanne mother2 ya doktora sorucaz artık canım bende kararsızım ben genel olarak açlığa, gelemiyorum zaten bir danışıcam, doktora