minikmucizem__ doktorun ilgisizliği yüzünden hemen olumsuz düşünme, adet tarihini belirlememiş haftanla ilgili bilgi vermemiş ee bu olumsuzluk gebelik anlamına mı geliyor canım benim, öncelikle bi sakin ol ve üzme kendini, 1 hafta daha bekle ve farklı bir doktora git kafandaki bütün soruları da sormaya çalış, biz sormadığımız sürece bunların bir şey söylemeye niyeti yok çünkü