Doktorumla planımız 38+3 de pazartesi dogum yapmakti ama dünde bugünde nst de sancimiz çıktı 2. Sezeryan olduğu için riske atmak istemedik ve yarına karar verdik 37+6 oluyoruz yarin her ihtimale karşı 4 doz da ciğer geliştirici yapıldı bakalım yarin kızıma kavuşuyorum dua edin anneler😊❤️