Hazalskr Merhaba ilk gebeliğim biraz endişeliyim ağrılarım ve aşırı tansiyon düşüklüğüm olduğu için 37+2 de Sezeryan tarihi verdi doktorum bebeğimin gelişiminde bir sıkıntımız yok Allah’a şükür ama yinede tecrübeli annelerden bilgi almak çok isterim sizce bir sorun olur mu ?
AsyaveAnnesiii Hazalskr kaç çıkıyor acaba tansiyonunuz benimde öyle ama doktorum yüksek önemli diyor sallamıyor sanki tansiyonumun düşük olmasını
Yarenylmz Hazalskr benim de tansiyonum hep düşük ama yüksek olunca tehlikeli sanırım doktorum hiçbişey demedi
Hazalskr AsyaveAnnesiii 9,5 8,5 i görüyorum sürekli ve buna bulantıda eşlik ediyor ani kasılmarımda var sizindemi düşük hep
AsyaveAnnesiii Hazalskr evet benimde 10-6 yada 9-5 çıkıyor ve benimde bulantım baş dönmem oluyor böyle yemekten sonra halsizleşiyorum baygınlık hissediyorum
Tdemirol Şu an çok şaşırdım açıkçası, benim de tansiyonum hep düşük. 9-5, 10-6 civarlarında ve bunla ilgili doktorum hiç olumsuz bir şey söylemedi. Neden erken doğum ya da sezeryan sebebi olsun ki anlamadım 🤷🏻♀️
Hazalskr inciata sanırım gelişimi önemli bu durumda gelişimi normal şükür ama endişe yapıyorum böyle ara ara işte
Hazalskr Sadece tansiyon düşüklüğüm için değil ağrılarım kasılmalarım fazlasıyla olduğu içinde ve normal doğuma engel olarak varisim çıktı bundan kaynaklı zorunlu Sezeryan artı olarak genitalimde şiddetli ağrı yürümekte zorluk vs çektiğim için buna aşırı baş dönmeleri kalp çarpıntısı eklenince 37 haftada karar verdik :)