Rukiye_666 Yozgat şehir hastanesinde doktor önerisi olan var mıı? 3 aydır özele gidiyorum henüz devlete gitmedim ama gitmem lazım 🙈 öneri varsa alırım😊
Yasminkrc Rukiye_666 oguzhan karakoca gidiyorum ben. Bende ozele muayene oluyordum ama doğumu şehirde yapicagim icin artik sehir hastanesine başladım.
Yasminkrc Rukiye_666 ben hata yaptım yani ozlem hamim kayseride dogum yaptırıyo en basindan beri orada yaparim felan deidm sonra isler değişti sehir hastanesinde olmaya karar verdim. 34. Haftamda gittim ilk kez. Keske en bastan hem ozel hem devletle gitseydim. Allahtan oguzhsn bey eşimim akrabasi da sonucta bisey değişmiyor . Bana sorarsan ikisiyle bir götür. Yani hem devlet hem özel. Normal dusunuyorsan zaten doktorlar degil ebeler yaptırıyo. Ben ozele sirf oglumu goruyum diye gidiyordum ozlem hanimda ilgiliydi oglumda yuzunu hic gostermedi saolsun 😂😂😂🤭
Rukiye_666 Yasminkrc Kadriye hanımda doğuma Kayseriye yolluyormuş henüz hiç konuşmadım doğumu ama bilmiyorum mecbur artık bi doktor belirlemem lazım şehir hastanesinden çoğu kişi memnun zaten ama yine de güvenemiyorum tam olarak 🙈 ferhan hanım ya da sinem hanıma giderim diye düşünüyorum 👍
Meri_yozgat Bende Yozgat’ta özlem hanıma gidiyorum, özel takipliyim sanırım doğumu kayseride yaptırıyormuş nasıl olır bilmiyorum nası bi yol izlencek kafam allak bullak devlet hastanesine aslaaaa güvenmiyorum , yozgat devlet hastaneleri iyi değil diye duydum
Yasminkrc Meri_yozgat ozlem hanim artik yaptirmayacakmis diye duydum bende ona gidiyorum. Sehir hastanesinden memnunlar. Burada bir arkadasimiz yapti 1 hafta once gayet iyiydu dedi. Tek kisilik oda veriyorlar. Yaninda en basindan beri bir kisiye izin veriyorlarmis es hariç. Bende sabirsizlikla bekliyorum bakalim nasil olucak
Meri_yozgat Yasminkrc evet yeni kanun çıkmış sanırım dışardan doktor özel hastanede doğum yaptırmıycakmış benimde 14 ünde randevum var .. kayseridede bi bildiğim doktor var olmadı gidip orda doğum yapıcam .. off çom karısık saçma sağan haller yaaa hayırlısıyla bitseydi
Rukiye_666 Meri_yozgat eşim hiç devlete muayene olma taraftarı bile değil ama büyük ihtimal gidip bi doktor belirleyip şehir hastanesinde olur doğum Allah nasip ederse🤲🏻