Kızlar merhaba 2 buçuk aylık bebeğim oruç tutmak istiyorum ama korkuyorum da sütüm azalırsa bebeğime yetmezse diye. Dolapta sağdığım sütler var onu vermeyi düşünüyorum günde bir kere de olsa. Bu defa da biberona alışmasından korkuyorum. Yakın zamanda doktora da gidemedim soramadım kafam karıştı. Öncesinde emzirip oruç tutan anneler ramazanda sütünüzde azalma oldu mu ya da doktorunuza sordunuz mu bu konu da ne dedi benımle paylaşırsanız çok mutlu olurum. Şimdiden hayırlı ramazanlar.