Zynp-1 Kızlar 32. Haftada aldığımız sağlık raporunu tam 32. Haftada mı gittiniz birkaç gün önce gidip alan var mı illa o gün mü olması gerekiyor
Tubaut Bende bunu merak ediyorum alanlar varmı acaba heyet raporum var 31+4 de bitecek şekilde vermişler o gün gittiğimde alabilecekmiyim rapor bilemiyorum 🤷🏻♀️