Dün gece 5 den beri kasıklarımda şiddetli bi agrı var geçmişti sabah yine başladı bebeğimde kaburgalarımdan destek alarak itliyor gibi oluyor karnım taş gibi sertleşti ve sık idrara çıkıyorum sizce doğum sancısımı 38 +3 olduk bu gün ilk kez böyle oldu ağırlar
Suyum ve nişan gelmedi