sehrinuruzuner_ Kızlar merhaba 29+2 haftalık hamileyim oruç tutmak istiyorum ama esim istemiyo bende tutmak istiyorum benimle ayni haftalarda olanlar var mı acaba bi fikir verseniz bana da 😞
Zorrrannelik Başta bebeğinin sagligo için tutmamalisin . Ve eşinin gönlü olmayan biseyi yapma asla sevabından çok Zararı olur… Bebeğinin tam kilo alma haftlaari tutmam en iyisi.
papatyakokusu Şuan aynı haftalardayız 29 hafta1 gidişata göre tutmayı düşünüyorum doktorların çoğuda herhangi bir riskli durum yoksa tutup tutmamak bize bırakmaktalar kısmet nasip Allah güç kuvvet versin tutmayı nasip etsin