melike098 Kızlar normal dogum belirtileriniz nelerdi kacinci haftada basladi kac gün sürdü bi yazin bakalım hele 36+4 olduk ne zaman baslayacak merak ediyorum 😄😄😄
Meltemm30 melike098 sizinle aynı hafta aynı gündeyiz Benim ağrılarım var şuanda 2 gündür belimden karnıma vuran 1 saatte bir sancı gibi ama çok şiddetli değil Bide artık penguen gibi yürüyorum 🙈😀 38+4 sezeryan günü aldık umarım dayanır o güne kadar
melike098 Meltemm30 ay yok bende bi ara belim agridi bugun hic agri falan yok bende yururken zorlaniyorum cok
Seherak Meltemm30 bende 35+4 gece bazen gündüz kasıklarda belde ağrılar başladı benimde 14 nisan sezaryen günüm 38+6 inş bekler
Seherak melike098 öyledir zaten herhangi birşey yapmıyorum kontrolde bişey çıkmadı çnkü her haftada gtcem zaten kontrole inş hazırlıksız yakalanmam sadece planlı olsun isterim saglıkla inş🤲🏻