Bende 2 hafta önce kahverengi leke geldi acile gitmiştim hersey yolunda dedi Protestan yan etki yapmıştı aşırı başım dönüyor diye doktor gece yatmadan ağızdan al dedi alttan alınca da etkisi az oluyor dedi dün gece yine kahverengi geldi doktorumla mesajlastik kırmızı olunca hastaneye git korkma ama yine de git demişti gece gittim çok kanamam olmadı ama iğne yapıldı eve gidince Protestanı da iç dedi aynen uyguladım bugün kahverengi hala geliyor arada parça şeklinde oluyor doktorum sabah akşam Protestanı kullan kahverengi gelir temizleniyor bir kaç gün gelir korkma kırmızı olursa yine uğra dedi bu arada 10+6 olduk ilk 3 ay zaten korksakta olabiliyor kızımda ilk haftalarda öyle çok olmuştum ki birde devamlı parçalar gelmişti yerleşme kanaması demişti şuan 5 yaşında kızım var bende bunda korktum ama doktor strest yapma dinlen dedi bugün daha rahatladım