Fdmk Arkadaşlar DEVİT 3 oral damla çözelti nasıl kullanıyorsunuz eczanede günlük 13 damla dediler bilemedim zararı olmaz değilmi ?
Elifsenayldrm Fdmk canım eczacının dediğine inanmıyorsun burdakile nasıl inanacaksın doktoruna sormalısın şüpen varsa d vitamini vermiş her hamile kullanıyor ne zararı olsun ki
Daisy0000 Fdmk Günde 9 damla olarak kullanıyorum,doktorum 9 damla dedi.Bu arada eczacının üzerine yapıştırdığı kağıtta da 9 damla yazıyor
Babyykmz Fdmk doktor recetede kac damla yazdi ise eczaci sistemde onu gorup soyluyor. Doktorum benden 5 haftalik hamileyken kan tahlilleri istedi d vitaminim biraz dusuk cikti doguma kadar gunde 10 damla dedi. Eczaneye gittim oda 10 dmla diye anlatti.
Nihlal Fdmk bende 9 damla olarak kullanıyorum bazen 10 damlıyor doktorunuz reçeteye 13 yazmıştır o yüzden eczacı öyle söylemiştir
Fdmk Elifsenayldrm ya eczaneci 13 damla yazmış ben hep 13 damla kullandım doktorun verdiği reçeteye denk geldim ordada 3 damla yazmış bilemedim bir zararı olurmu diye acaba
Ebrulianne06 Bide neye damlatarak iciyosunuz ekmek vs diyenler oldu ama bana mantikli gelmedi. Suya damlatiyorum ben yagli bi tat geliyo. Siz nasil yapiyorsunuz?