Zeyneparsln Tubatgn Sancım var diyor suni neden versinler suni Sancı demek zaten 😅 açılma yoksa sezaryana alırlar
Zeyneparsln Tubatgn açılma yaptığını biliyorum suni sancısı yoksa veriliyor sancının üstüne Sancı verilmiyor 😅
Tubatgn Zeyneparsln Yani 21 gün önce doğum yaptım 🙃sancım vardı açılmam 4ten ileri gitmiyordu doktorum dedi ki bu hanıma suni sancı verelimde açılması ilerlesin yazık dünden beri burada. Yani suni sancı açılmayı ilerletiyor😄😄😄😄
Eldgrn Zeyneparsln burada da pek çok kez hikayelerde okuduk yaşadığımız kendi sancımız yetmiyorsa suni sancı desteği veriliyor bunun en büyük örneklerini Kendi çevremde de gördüm