Muhammedarasannesi Sizin kaçıncı gün o değer çıkmıştı?
Benimde dün regl gecikmesinin 16.gündü 0,685 çıktı baş ağrısı mide bulantısıyla acile gittim, acil doktoru 1 hafta daha bekle dedi.
Tüp bebek doktoruma gittim, Ocakta yumurta toplama yapmıştık,ilaçlardan geciktin bence dedi. Rahim duvarında kalınlaşma var ama gebe olsan çıkardı söktürücü vereyim dedi almadım, bekleyeceğim.