Fatma-dmr Hamilelikte fertamir kullananlar mi bana gynoferon vermişlerdi aç içtim kustum tok içtim kustum 10 gün kullandım neredeyse 10 gün kustum başka bir doktora gittim fertamir verdi sıvı olarak alınıyormuş kullanan var mı aranızda
Gizem1812 Fatma-dmr ben kullaniyorum meyve suyu gibi guzel. Ama degerlerime baktirmadim etkisini bilmjyorum ama bulanti vs yapmadi
Pnr_KMRC1 Fatma-dmr Gynoferon bendede aynı etkiyi yaptı gece içip yatınca hiç sorun kalmadı gece içmeyi denediniz mi kaçıncı haftadasınız şuan
Fatma-dmr Gizem1812 ben de şimdi fark ettim içinde vişne tozu varmış galiba benim de visneye alerjim var icemicem hiçbir şekilde sanırım artık hangi ilacı kullanacağımı şaşırdım
Fatma-dmr Pnr_KMRC1 yok hiç denemedim aç karnına vermişti direkt kusuyordum tok denedim bu defa hep yediklerimi çıkardım 17haftaligiz
Pnr_KMRC1 Fatma-dmr gece dene cnm bide iki günde bir şeklinde iç hiç bişey olmaz bende bu şekilde içinde hiç sorun kalmadı bende 16+4 teyim
AAzizeeee Bende tablet halinde alıyordum, kusuyordum doktor oralet şeklinde olanı yazdı 3 aydır kullanıyorum tadi da güzel, aç karnına içiyorum üstelik hiç mide bulantısı yapmadı. Tavsiye ederim