sema_nur68 Arkadaşlar merhaba. 32. Haftadan sonra doğum iznine ayrılıyormuşuz galiba. 4 aylık izinli olduğumuz süreçteki ücreti doğum yaptıktan sonra mı alıyoruz? Bu konu hakkında bilgisi olan var mı?
toffeenut sema_nur68 muhasebenin raporu işleyişine göre değişir. Benim doğumdan sonra 8 hafta, rapor bitiminden sonra 8 hafta şeklinde iki parça olarak yattı.
sema_nur68 toffeenut Biraz daha açıklar mısınız ben çok anlayamadım da. Şimdi 32. Hafta doldu diyelim. Ben izine ayrıldım. Raporumu iş yerime verdim. Onlar raporu işledikten sonra doğum daha olmadan da yatabiliyo mu?
toffeenut sema_nur68 dediğim gibi ben doğum yaptıktan 3-4 gün sonra yarısını aldım. 2 ay sonra yani raporum bittikten 3-4 gün sonra da yarısını aldım. İki parça halinde ama. Normal rapor gibi düşünebilirsiniz. Göreve başlayınca raporlu olduğunuz günlerin ödemesini alıyorsunuz.
toffeenut sema_nur68 hayır doğum bildiriminden sonra para alıyorsunuz. Hatta devamı için de canlı doğum yapmanız gerekiyor gibi saçma bir detay var mesela.