elifff_17 tam gittim Özel hastane ye çekim için işlem yapmaya kadın doğum uzmanı beyin ve sinir cerrahisi bide sizin imzalı onaylı kağıdınız gerekiyor dedi yapmadılr. Yürüyecek durumda olmuyor um bazen çok kötü oluyor gidemedim onaylı kağıt almaya. Bide MR sonucu ne olursa olsun bu hastalık yüksek dozlarda ilaçlar ile düzeliyor doktor yazamam idare et dedi. Sıkacağım dişimi Allah büyük. Hepimize yardım etsin şifa versin