Simay13 Her hafta isim buluyoruz 😆 bu zamana kadar tmm bu deyip hep vazgeçtik. Kızım karar vermek istiyor kardeşinin ismine. Almira almila diyor. Hafsa efnan ismlerini çok beğeniyorum
Shdskr Simay13 Almila çok güzel bir isim :) yeğenimin adı.. ideolojik görüşe de dikkat ediyorsanız anlam olarakta hoş :) hatta yazılmış bir şarkı bile var.
Esrahmet Ruhsar35 bende ya kızımın adı ela bu kızıma ne koyacağız hiç karar veremedik 22. Haftadayim bu arada 😁
Sla8995 Ama ben kızıma Güneş ismini vereceğim ilk günden beri onda karar kılmıştık çoktan belliydi 🫶🏼🥰
Sena-cy00 Merve1602_ Eşimin adı Ahmet benim adım Sena.. Nasipse Ahsen koymak istiyoruz hem ikimizin adına uyuyor gibi hem de çok güzel bir isim Kur’an da geçiyor anlamı en güzel manasında 💗💗
20223 Sena-cy00 ☺️erkek güzeli demekmiş ama bende çok beğeniyordum kızlara hesna erkeklere Ahsen koyarlarmış
berivanarkac15 Merve1602_ Ben kızıma Zana ismini koyucam bilge ve akıllı anlamına geliyor fikir olabilir belki 🥰❤️
Mire baslnhan bende ada isminden çok hoşlanıyorum hatta 2 aydır kızımı ada diye seviyorum ama unisex isim olduğunu öğrenince biraz soğudum
Rosem eebrum_ asel nur nasil isim esim nurum diye seslenmek ustiyo ona uyum olsun diyorum baska onerceginiz neler olur