minikumutlar Kızlar bugün gittim keseyi gördük şükür haftaya gel dedi o zman 6+1 oluyor birde yumurtalık kistin var dedi ama geçer kendiliğinden o dedi takılma dedi sizce kalp atışını duyarmıyım 🤲🏻🥰
Sema-yvzzz Canım ben 6+1de duyamamıştım 7+3te duydum yani sende duyamazsan kendini de bebeğini de strese sokma hiç. Daha çok küçük annesi