Kızlar ben sağlık ocağına gidemiyorum daha yeni gebeyim doktora ne gerekiyorsa hastanede yapılsın dedim ama tetenoz aşısı falan hastanede yapılır mı ayrıca sormak istediğim soru şu gebeyken sağlık ocağına ne için gidiliyor doktorun istediği tahlilleri yaptırmak dışında ne için gidiliyor takip yapılıyor