Eesma23 zararsız bir kistse önemi yok canım. Benim genel olarak sürekli kist oluşuyor ve geçiyor. İlk hamileligimde de vardı kistim hiçbir şey yapmadım kendi kendine geçti şu anki hamileliğimde de var. Hamile olmadığım zamanlarda da vardı zararsız olması önemli olan